Un dinosauru animatronicu simulatu modella u paradisu-World Dinosaur Valley in Yunnan Chuxiong Lufeng city

dinosaure à l'aeroportu

Cù a 27a Fiera d'Importazione è Esportazione di Kunming in Cina, vicinu à u cantonu, l'Aeroportu Internaziunale di Kunming Changshui è u Guvernu Populare di a Cità di Lufeng, a Prefettura Autònoma di Chuxiong Yi hà tenutu inseme una mostra culturale cù u tema "Lufeng Dinosaur meets Changshui" u 15 d'Aostu.

Cum'è Lufeng hè a famosa "città natale di dinosauri", in più, hè ancu cunnisciuta cum'è "a cità nativa originale di dinosauri in Cina" è "a terra santa in u core di i circadori paleontologichi chinesi".L'urìgine di Lufeng cù dinosauri principia in u 1938, quandu Lufengsaurus Xui, cunnisciutu com'è "u primu dragone in Cina", hè statu scupertu è scavatu in l'area di Shawan à Dawa in u nordu di u Lufeng County.

  • Vallée de dinosaures de Chuxiong Lufeng

Parlendu di Lufeng, ci vole à parlà di u Dinosaur Valley situatu in Lufeng County, Chuxiong, Yunnan. Hè una zona turistica naziunale AAAAA.

Ci sò duie attrazioni interessanti di dinosauri quì

Camp di base di Dinosaur Valley

Dinosaur Valley Base Camp hè un museu di scienza di dinosauri chì mostra a cunniscenza di i dinosauri, sperimenta a vita di i dinosauri è svolge attività interattive.Quì pudete capisce tuttu u prucessu di i cambiamenti di a terra è l'evoluzione di a vita in dettagliu, è avè una cunniscenza cumpleta di u paisaghju, di e piante è di l'animali di e trè ere di a vita di i dinosauri (Triassicu, Jurassicu, Cretaceu).Pudete ancu avvicinà è persunale cù u feroce Tyrannosaurus Rex di Jurassic Park ... Attraversu a visita di u mudellu di dinosauru, a mappa di restaurazione di i musculi di dinosauri, a mappa di restaurazione di cranii di dinosauri è una seria di cunniscenze di scienza di dinosauri, l'ascesa è a caduta di a dinastia di dinosauri. per una ricerca dettagliata.

Carnaval Jurassic

Questa hè una piazza di carnaval, induve ci sò "fish dragon hit water", "dragon swing", "Tyrannosaurus hunter", "tornado storm", "dinosaur cavalier" è assai altri passiunanti prughjetti di divertimentu muderni d'alta tecnulugia à grande scala, voi. Pudete pruvà a vostra manu quì, gode di a passione è a vitalità!Ci sò ancu parechji ghjochi divertenti è prughjetti di ghjocu, in questu "corridore furtunatu" nascoste innumerevoli opportunità è furtuna, pudete vulete pruvà a vostra manu, pruvate a furtuna, in u ghjocu felice per vince un bellu rigalu chjucu.

mudellu di simulazione di dinosauru
mostra dinosauri (6)
mostra dinosauri (5)
mostra i dinosauri
mostra dinosauri (3)

Fà un mudellu di dinosauru, dinosauru di simulazione persunalizata, pruduzzione di dinosauri Jurassic, hè a forza di a nostra cumpagnia, i nostri prudutti sò venduti in casa è in l'esteru, benvenuti à cunsultà dinosauru persunalizata.

Telefono di cuntattu: +86 13350684452

Email di cuntattu:bluelizard88@outlook.com


Tempu di post: 18-aug-2023