Dinosauri animati di grandezza di vita sò stati purtati à i fan di dino da Blue Lizard

fornitori di mudelli di simulazione per i musei

Chì faci Blue Lizard?

Blue Lizard hè un fabricatore di creature artificiali d'arti destinatu à piglià e vostre attrazioni animatroniche tematiche da u cuncepimentu à a fine.

Vi aiutemu à custruisce attrazioni animatronici immersive è interattive: dinosauri animatronici di tema Jurassic, costume di dinosauru realisticu camminante, robot drago animatronicu, animali robotici artificialmente magichi è divertimenti cunnessi, è varii tipi di creature mostru incantate è sognanti sò create per interagisce cù l'audienza.

Per aiutà à mantene l'animali da sparisce, più mudelli di simulazione Animals & Plants anu da esse fatte per mostre, musei è zoo,Cumpagnia di Zigong Blue Lizardhà fattu parechji modi animali simulati animatronici per i clienti in tuttu u mondu.Cù assai sperienza per fà vive a vita salvatica!

 

Parco giochi all'aperto Robot animatronic Dinosaur T-Rex Head Park (9)

Dinosauri animati di grandezza di vita sò stati purtati à i fan di dino da Blue Lizard

Zigong Blue Lizard, un Fornitore di dinosauri simulati è animali simulati, furnimu mudelli di mostra d'animali per u zoo è u museu, è facemu mudelli di vita salvatica è figure educative di animali, mudelli di parchi di divertimentu

I fan di dinosauri sò pronti!Avà hè a vostra chance di stà accantu à e più grandi creature chì anu mai marchjatu a terra!

L'esperienza immersiva permetterà à i visitatori di scopre un parcu pienu di dinosauri realistichi è amparà tuttu nantu à i diversi periodi durante i quali anu campatu.

Da u T-rex à u Stegosaurus - i fan di dinosauri saranu faccia à faccia cù e criature massive chì vanu in u mondu milioni d'anni fà!

I fan di Dino di tutte l'età puderanu vede i preferiti cum'è u Stegosaurus, Triceratops è Velociraptor, è u più pocu cunnisciutu Dilophosaurus, Kentrosaurus è Hypacrosaurus.

Animatronic Zoo Animal Model, Truvate Dettagli è Prezzi nantu à u Zoo Animal Model da Zigong Blue Lizard Landscape Engineering Co., Ltd., un fabricatore prufessiunale di dinosauri simulati è animali simulati.

Truvate più infurmazione in linea.

I mudelli ponu esse persunalizati per l'esposizione di u museu o u parcu tematicu è ci vole 10-30 ghjorni

prughjettu di u fornitore di mudelli animali

Tempu di post: Dec-15-2023