U Materiale di Modelli di Dinosauri Animatronici

T-Rex
mudellu di mostra animali naturali
Spinosaurus

Chì materiale hè utilizatu per fà a pelle di uanimatronicu dinosaure (chì sò i vantaghji è i svantaghji)

A pelle di u dinosauru simulatu pare cusì realisticu è si senti pienu di texture, allora chì materiale hè utilizatu per fà a pelle di u dinosauru simulatu?In fatti, a risposta hè assai simplice, u materiale hè vetrucola. 

Chì materiale hè utilizatu per fà a pelle di u dinosauru simulatur.

Triceratops

A cola di vetru hè un tipu di gomma di silicone.U nome scientificu di a cola di vetru hè sigillante di silicone, è u cumpunente principale hè silicium.A gomma di silicone hè suave è elastica, è pò esse aduprata per fà a pelle di un dinosauru simulatu per adattà à diversi movimenti di un dinosauru simulatu.In generale, u silicone di tippu B hè adupratu per fà a pelle di dinosauru simulata, chì hà una bona pruprietà di tensione è ùn crackà micca quandu u dinosauru simulatu si move.

E caratteristiche principali di u funziunamentu di a cola di vetru sò i seguenti: sealing and waterproof;Abbellite u gap;Cunnette dui materiali cù diversi coefficienti di ritirata per impediscenu cracking.

A cola di vetru hè un materiale chì pò unisce è sigilla diversi vetri cù altri sustrati.

Hè principarmenti divisu in duie categurie: gomma di silicone è adesivu di poliuretanu (PU).A gomma di silicone hè divisa in cola àcida, cola neutra è cola strutturale.L'adesivu di poliuretanu hè divisu in adesivu è sigillante.

Chì sò i vantaghji è e caratteristiche di a cola di vetru cum'è a pelle di u mudellu di dinosaur.

Testa di Triceratops

A cola di 1.Glass hà una excelente resistenza à u clima cum'è a resistenza à l'ozone è a resistenza ultravioletta, dendu una longa vita di serviziu.

2.Adhesion è joint sealing trà a maiò parte di i materiali di metallu, vetru, aluminiu, tile ceramica, plexiglass è vetru rivestitu.

3.Sealing Joint di cimentu, cimentu, muratura, roccia, marmura, azzaru, legnu, aluminiu anodizatu è superfici d'aluminiu dipinti.Primer ùn hè micca necessariu in a maiò parte di i casi.

4.A cola di vetru hà una forte aderenza, una grande forza di tensione, resistenza à u clima, resistenza à a vibrazione, resistenza à l'umidità, resistenza à l'odore è grande adattazione à i cambiamenti di temperatura è calore.

5.In più, a cola di vetru ùn scorri micca per via di u so propiu pesu, è pò esse appiicata à i junci di u tettu o di u muru laterale senza affundà, colapsà o scorri.

À u listessu tempu, per aumentà a forza di tensione è a vita di serviziu di a pelle di dinosauru simulata.Aghjunghjemu a fibra elastica à a cola di vetru, chì migliurà a vita di serviziu di a pelle di dinosauru simulata mentre assicurendu a so elasticità.


Tempu di pubblicazione: 13-sep-2022