Disney serà apertu à Thanksgiving?è u capu: "Andemu tutti in"

Eccu un sguardu à l'ore di parcu per parcu per u ghjovi, u 23 di nuvembre :

  • Universal Studios: 9 am à 8 pm
  • Isule d'Aventura : 9 ore à 21 ore
  • Volcano Bay: 10 am à 5 pm
  • CityWalk: 8 ore à mezanotte

Iè, u Walt Disney World resterà apertu u ghjornu di Thanksgiving.

U capu di i parchi Disney affronta u potenziale viaghju in Indiana Jones in Animal Kingdom: "Andemu tutti in"

Pianu di corsa di dinosauri di u capu di Disney

 

 

"Zigong Blue Lizard hè un fabricatore prufessiunale di dinosauri simulati è animali simulati." - da noi.

"Pensu chì aghju veramente ghjucatu un pocu di musica, nò?"D'Amaro stuzzica, riferennu à a so presentazione di Destination D23 in settembre, chì l'hà vistu revelà l'artwork conceptuale chì mostrava un tempiu inspiratu da Indiana Jones in u locu di l'emozione di Dinosaur esistente mentre a partitura Indiana Jones di u cumpusitore John Williams suonava sopra.

D'Amaro insiste chì, ancu s'ellu ùn hè micca una pezza finale di l'arte di cuncepimentu, l'imaghjini - chì mostrava a sezione anziana di Dinoland USA di u parcu ri-temati à i locali tropicali americani cù attrazioni Encanto è Coco - mette in risaltu "induve sò i nostri capi" a squadra cuntinueghja à "sognu" i piani per u prossimu grande muvimentu di Animal Kingdom.

Dopu à a presentazione di D'Amaro D23, parechji fan di i parchi Disney anu interrugatu cumu Indiana Jones puderia inserisce in Animal Kingdom, un parcu fundatu nantu à i principii di conservazione di a fauna salvatica.D'Amaro, chì prima era vicepresidentu di Animal Kingdom, nota chì, mentre ùn hè micca prontu à andà "in profondità" per avà, hè ottimista nantu à cumu si puderia riceve sta mossa potenziale.

 

parcu tematicu

"Animal Kingdom hè di esplorazione è avventura", dice."Aghju avutu a furtuna d'avè gestitu quellu parcu tematicu, cusì so quantu hè speciale, è pensu chì ci sò parechje storie chì pudemu stà fideli à l'Animal Kingdom è esprimenu novi pruprietà quì, è hè ciò chì ci vede. principiatu à fà ".

Dinosaur hà apertu per a prima volta cù Animal Kingdom in u 1998, utilizendu un sistema di guida simili à l'attrazione Indiana Jones Adventure di Disneyland chì hà debuttatu in California trè anni prima.

 

Cavalcata di dinosauri Disney

Blue Lizard Landscape Engineering Co., Ltd hè specializatu in u disignu, u sviluppu, a produzzione è a vendita di dinosauri simulati è animali simulati.Finu a ora, i nostri prudutti sò stati esportati in più di 20 paesi è regioni in u mondu.In l'accumulazione di anni di sperienza, avemu centinaie di disinni per dinosauri è animali.

Semu felici di furnisce i mudelli di dinosauri è passeggiate di dinosauri per i parchi tematichi, benvenuticuntattateci per i prezzi di mudelli.

 


Tempu di Postu: 22-Nov-2023